Prelegenci

Warsztaty ze znanymi osobistościami ze świata marketingu

Poniżej przedstawiamy sylwetki 5 prelegentów, którzy poprowadzą warsztaty na tegorocznej konferencji.

Andrzej Karaś

Jestem kreatywnym facetem - lubię robić rzeczy i oglądać je na ekranie. Można mnie znaleźć w studiu lub poza nim. Jestem polskim przedsiębiorcą i będę reprezentował swoją firmę na konferencji.

Andrzej Karas

Andrzej Karaś jest jednym z pionierów digital marketingu w Polsce. Od 15 lat prowadzi firmę, która się zajmuje tą dziedziną - CrucianAds.

Józef Banaszewski

Na początku było słowo.

Jozef Banaszewski

Józef Banaszewski zaczynał w branży jako copywriter. Pisał teksty jako freelancer dla wielu dużych firm i sklepów internetowych. Kupując jakiś produkt na popularnych portalach, istnieje duża szansa, że trafisz na opis produktu napisany przez niego. Józef zajmuje się obecnie content marketingiem i posiada swoją agencję.

Katarzyna Połacka

Moją motywacją do pracy są ludzie

Katarzyna Polacka

Katarzyna Połacka wystąpi pierwszy raz na tak dużej konferencji. Chociaż reprezentuje branżę HR, to ma także wiele do powiedzenia o marketingu i ludziach w nim pracujących. Katarzyna zajmuje się łowieniem talentów, które potrafią zapewnić konwersję na odpowiednim poziomie.

Susan Shalley

Średni marketing sprawia, że klient nie identyfikuje się ze sprzedawcą. Świetny marketing pozwoli poczuć mu się na Twojej stronie internetowej jak w domu

Susan Shalley

Susan Shalley jest jedyną prelegentką na konferencji, która reprezentuje inny kraj. Pochodzi ze Stanów Zjednoczonych. Pracuje w firmie DirectMedia, która zajmuje się szeroko pojętym marketingiem internetowym. Pomimo młodego wieku, jak na tę branżę, Susan jest doświadczoną prelegentką, która przedstawiała swoje prezentacje na największych konferencjach na świecie.

Maria Potocka-Strzelczyk

Niech Twoja kampania mailingowa będzie tak zoptymalizowana, że ludzie będą prosić o Twoje produkty.

Maria Potocka-Strzelczyk

Maria Potocka-Strzelczyk jest ekspertką w zakresie e-mail marketingu i prowadzenia zaawansowanych kampanii mailingowych. Jej praca jest dla niej pasją i z chęcią podzieli się swoją wiedzą i zawodowym doświadczeniem.